tjurig

jag måste öppna på jobbet imorgon också, vill skjuta mig själv...Detta beror på att en viss medarbetare till mig är sjuk, igen(hör hur Segersten skrattar åt mig, det är inte kul!). Det blir ingen promenad till jobbet imorgon alltså...eller jo om jag vill gå upp 5, men det vill jag inte!


Idag har jag jobbat 7-18, det är segt. Hade dock två halvtimmes raster som jag spenderade i lundbyskogen :) Fick även sällskap av Therese och Frank, mysig pratstund :) Vill åka med dom till cypern om ca 3 veckor, faseeeen vad skönt det skulle vara. Men nej. Måste jobba.


Efter jobbet snörade jag på mig skorna och sprang 7km...var meningen att jag skulle ta milen men kom på att jag dels är för tjock och dels så fick jag kramp i vaderna :( Nu ska jag äta!


Bitterfittan checkar ut!

Kommentarer
Postat av: Segersten

Haha, vet du.. Började le lite smått när jag började läsa de första orden.. Förstod direkt!! ;) Stackare!! Såååå sjuk även denna gång eller?

2012-05-07 @ 21:57:46
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0