Redan torsdag...

Och den har nått sitt slut...
Lite dålig uppdatering här de senaste dygnen, men har inte haft lust till att blogga:) skönare att vara ute i det vackra vädret:) helgen var helt underbar, och de extra lediga dagarna var helt perfekta. Helgen har bestått av en massa prat, vin i överflöd, grillning, fika och en massa skratt:) kanon med andra ord... Ska försöka hitta sladden till mobilen så jag kan föra över lite bilder:) blir bara ett par rader om tiden som varit:)
Dagen har bestått av jobb...vilket innebär sitta i solen;) har plockat lite blommor och lekt i sandlådan med barnen idag, jag ska inte klaga:) efter jobbet plockade farmor upp mig och jag fick ha lite farmortid, behöver det ibland:) vi åkte till vågen och köpte oss varsitt par skor, grät nästan så fina var dem, gick runt och jämförde dagens mode med det som var när farmor var i min ålder och fikade en lång stund...denna fika stund är standard och guldvärd, mysigt!
Nu ska jag sova, vill att det ska bli löööördag:) då ska jag träffa en massa folk:) till lunch blir det en lunchdejt med emma, emma och madde;) och till kvällen ska jag träffa jessica, annica, anna, josse och sofie det var verkligen hundra år sedan, guldlördag med andra ord:) fick precis ett sms från min moster med en 25-års present, bara 6 månader kvar:) vi ska åka på zumba kryssning 16-17 september, hur kul låter inte det? Awsoooome!
Godnatt
Later  (jävlar vad ungen över skriker, snälla låt mig sova och snälla ge mig ett hus)

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja ska bli kul att ses imorgon. Tyvärr kunde inte Claesson.

2012-05-04 @ 08:24:56
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0