Manligt

Hejsvejs!

Idag är jag gladare :) Dock sjukt trött, halv 7 är ingen höjdar tid att börja jobba på :( Meeen ska inte klaga, hade det 100 ggr värre på posten :P Har varit ute med ungarna sen 9 imorse, gick in för lunch och sen direkt ut igen :) Kanoners! Blev en halvtimmes promenad i skogen idag med, underbart!


Fick för mig att laga min (läs Lenas) cykel, som stått med punka sen i höstas...jag baxade upp cykeln i lägenheten, sen tog Dennis över. Manligt. Skönt. Jag fattar ändå noll. Men jag kommer få höra något i stil med, är det inte din cykel eller? om en stund:P Men innerst inne tror jag att han tycker att det är kul :)

Snart kommer min älskade lillasyster hit, har inte sett henne på 2 veckor då aset har varit i Spanien. Usch vad brun hon kommer att vara. Men snart är hon här så jag får krama sönder henne :)

SkruttMalin


Nu ska jag byta om då vi ska ut på en långpromenad jag, Malin och Bonzan! Skriver något roligare ikväll :)


LATER

Ps. Var tydligen bara jävligt dåligt med luft i däcket...att det var så enkelt, hade jag kunnat cyklat till jobbet i flera månader;)

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag saknar dig jobbigt mycket! Kommer ni i helgen? I vilket fall som helst så kommer vi hem helgen 26-27 maj. Då måste vi ses!...Men jag hoppas fortfarande att ni kommer i helgen :)

2012-05-08 @ 17:08:38
URL: http://sofiaborjesson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0