Lördag!

Hello!

Äntligen Lördag! så jag har längtat:) Just nu sitter jag och dricker kaffe, löser melodikrysset och så bloggar jag, multitasking :) Emma S kommer och hämtar upp mig om ca 1 timme så ska vi bege oss upp på stan och möta upp Madde :) KUL! Jag ska även lämna tillbaka skorna :,( Hatar att ha så jävla stora fötter så att det bara finns ett par...Det var så när jag köpte skorna var den ena hos skomakaren så jag fick hämta ut dom igår...skickade upp Dennis att hämta dom och han kollade inte om skon var ok...Det var den inte kan jag säga! Blir så irriterad, de kan ju inte sälja en sko som är ful? Sååå det fanns inga kvar i den färgen jag ville ha så får ta en svart i stället...lite arg är jag, man borde få något avdrag på priset, eller?

Denna ville jag ha...Blir denna...fast med brun klack...

Jajaaa nog om det... Ska försöka hoppa in på något bageri och fråga lite om bröllopstårta...Har ingen aning om hur jag vill ha det. Har läst att det är inne att bara göra cupcakes, är inte det lite tråkigt? Man kan ju ha det också? Sen känner jag att det vore roligt att göra tårtan själv, för att få den personlig...Men det betyder tydligen svinotur om bruden gör tårtan, så är det någon som känner sig manad? :P Har ju en morfar som är gammal bagare, men tror inte att han har lust :P En sak som nu är spikat är musiken till kyrkan, som solisten Hanna ska sjunga, vilket känns såååå bra! Blir både lite drag och lite gråtmusik :P Hehe den perfekta blandningen :)

Nu ska jag ta och klä på mig och fixa slutklämmen på melodikrysset :) Ikväll kommer det ett gäng brudar hit som jag har saknat så in i norden, hundra år sedan vi sågs :) Ska försöka komma ihåg att ta bilder.



LATER

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad ska du ha för skor på bröllopet då?

2012-05-06 @ 13:48:41
URL: http://sofiaborjesson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0