Äntligen!

Äntligen är det snart slut på denna rövvecka. Nära på att gå under, men I did it! Nu är det bara morgondagen kvar av denna arbetsvecka och det är den skönaste fredagen på hela månaden 8-13. Oh lord som jag har längtat! Efter jobbet imorgon bär det av till mormor och morfar för lunch :) Det var ett tag sen nu, ska bli mysigt men framförallt gott :) Efter lunchen ska vi till haga och träna :) Helgen är som ett oskrivet blad, vilket känns otroligt skönt. Blir förmodligen stugan på lördag och farmor och farfar på söndag :) Vi får la se...Dennis vill att jag ska testa att springa 2mil på lördag och håller på och hetsar om att jag måste köpa geldynor till fötterna och Blablablabla (är det enda jag hör) Är lite rädd, vågar nog inte springa så långt, men ska väl testa någon gång iaf... 



Dagen idag har bestått av jobb 7-14, sedan cykeltur hem i spöregn (har varit blöt i 2 dagar känns det som) när jag kommer hem sitter Dennis och Viktor här och väntar :) Vi begav oss till Lager och sedan ut till Media markt :) inhandlade lite leggings och Coldplays senaste skiva. Nu ikväll har jag suttit och skrivit ett kick-ass CV...Håll tummarna att jag har fått nytt jobb till hösten! Min drömtjänst ligger ute och jag vill verkligen ha den! aaaah blir nästan lite för otålig, vill veta om det är mitt nu! Hatar att vänta...Jaja ikväll åt vi även min favorit vardagsmat dvs, torsk i ugn med dill, grädde och västerbottenost och till det blomkålsmos och sallad. Det är sååå gott men nu luktar det fis i hela lägenheten av den kokta blomkålen. Smällar man får ta :)


Ska tatuera mig någon gång framöver, om jag inte bangar :) Blev så tagen av att få veta vilken låt som var mammas favvo att jag och även Malin (om hon törs) ska tatuera in varsin blå fågel :) Jag har varit i kontakt med killen som gjorde min senaste och han skickade ett förslag som kommer bli skitbra, Han är verkligen så duktig, han ritar så verklighetstroget :) så nu är det bara att bestämma sig om vart den ska sitta och så :)





Nä nu ska lyssna på Coldplay och sova :)


LATER

Kommentarer
Postat av: Fia

Å fin idé med blå fågel. Min blå fågel på revbenet fick ännu en innebörd nu!

2012-05-11 @ 14:21:32
URL: http://sofiaborjesson.se
Postat av: Annica

Skönt med tidig fredag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0