Lycka!

Bröllopet börjar närma sig med stormsteg! Det går otroligt snabbt, är snart bara 2 (!) månader kvar. Helt sjukt. Det som har hänt senaste tiden är att inbjudningarna har skickats ut. Ångesten där. Orolig för allt. Kom de fram? Blev någon ledsen? osv.osv. Usch. Men nu är det klart :)

       

Dessa fina kort gjorde min moster :)


Idag fick jag även svar från den präst som vi har önskat, och vet ni vad? HAN KAN! Blev helt överlycklig och grät nästan en skvätt. Så nu är det klart! Imorgon ska jag ringa och bestämma när vi ska ses och så. Spännande! Som sagt nu är det nära och alla bitar verkar falla på plats :)


För ca. 2 veckor sen hämtade jag ut min vigselring och klänningen är ju klar. Det som är kvar är att hitta skor, väska, och underkläder :) Ska även hyra en "päls" typ en bolero eller liten jacka som jag tänkte ha till och från kyrkan :) Sen är det andra saker som också ska göras förståss så som blommor, tårta, dekoration osv. Men det blir längre fram :)


Vad har annars hänt den senaste tiden? 

Jag har haft semester i tre veckor, har en kvar :) Känns helt sjukt att vara ledig, men bra :) Börjar verkligen komma in i det nu och då är den snart slut, menmen. Blir förmodligen en spännande höst ;) Jag har den senaste veckan spenderat tiden ute i Mullhyttan och nere i Motala. Dagarna i Motala var helt underbara. Solen sken, det var varmt i vattnet och det kändes verkligen som sommar för första gången i år. Jag hoppas att den här veckan bjuder på lite solsken också :) För imorgon drar jag och Hanna ut till Mullhyttan igen för lite svampplockning och förhoppningsvis en massa bad. Sen senast jag skrev har även min blivande man fått jobb. Han börjar i slutet på augusti. Det kommer förändra våra liv på så många olika sätt:)

I helgen var jag, Dennis, Viktor, pappa, Carina, Annie, Markus, Malin och Tim på Bruce Springsteen och det var helt sjuktbra. Går inte riktigt att beskriva, man måste uppleva det själv:) Så jag kan rekommendera alla, även de som inte gillar honom, att gå nästa gång han kommer till sverige :)


"The Boss"

Nej nu ska jag krypa till kojs strax :) Imorgonbitti bär det av ut till skogen igen :)


Krams!


Kommentarer
Postat av: Annica

Din stjärt som har sett the Boss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0