Eriksson vs. Halldin

Hej gott folk!
Det var ett tag sen;) men planerandet av bröllopet har stått rätt still men nu ni händer det grejer:)
Under förra veckan beställde jag min ring. Det blev den jag visat i bloggen, men inte i vittguld utan det blir i rött som min förlovningsring är i:) och nu under veckan kommer inbjudningarna bli klara:) de ska ju skickas ut 3 månader innan, blir nästan så :) på fredag är det nämligen bara 3 månader kvar(!) går så jäkla snabbt! Och jag är inte i form, jävlar nu är det hårdträning som gäller! Något annat som ska göras denna vecka är att bestämma vad vi ska heta:) oooooch...jag är jättenervös... Jag är ju liksom LISA ERIKSSON men jag ska fylla i papperna och jag kommer from 13 oktober heta LISA HALLDIN :D jag tycker att det känns bästa:) dock tycker jag att det låter konstigt om jag läser hela mitt namn...
Lisa charlotta mathilda eriksson... Låter bra
Lisa charlotta mathilda halldin...njaaaaa men blir ju till att vänja sig vid det:)
Så lägg namnet på minnet Lisa Halldin, jag är ju sveriges nästa storbloggare;)
Later

Kommentarer
Postat av: Madde

Lisa Halldin låter superbra :)

2012-07-10 @ 15:04:40
URL: http://minbebis.com/blogg/medei
Postat av: Annica

Förstår att det känns jättekonstigt att byta efternamn. Vi får börja ta powerwalks tycker jag :)



Börjar semestern nästa vecka så tänkt vara lite på gymmet då, häng på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0