48 dagar kvar!

Hej bloggen!
 
Nu närmar det sig verkligen! I helgen var vi ute på Lanna lodge och kollade runt lite och satte menyn och vinerna till. Kul som faen :) Tror att menyn blir riktigt bra! Annat som har hänt...har fått tag på en som ska göra tårtan, återkommer om smak osv. Men det har varit ett stressmoment att inte ha haft det klart, men nu sååå :) Har även fått hem mina skor, vanliga vita ballerina. I torsdags förra veckan så kom en bekant som säljer Mary Kay hit. Jag köpte en del...om man säger så. Så det är också klart nu och Hanna som ska sminka mig testsminkade med allt och det blev skitbra! Så då är den biten också avklarad. Så nästan allt som handlar om min klädsel är klart, förutom väska till festen sen. Min tärna (Malin) har nu också hittad en klänning så det återstår väska och skor till henne, men det är inte så svårt :) Vi har även gjort bordsplaceringen, det tog ett jävla tag! Och alla ni som läser som vet att ni är bjudna och som inte osat, gör gärna det! Även ni som inte kommer! 1 September är sista dagen!
 
Och det viktigaste av allt; Vi fick hem hindersprövningen här i dagarna också. Ingen av oss är gifta sedan tidigare och vi är inte heller syskon så nu får vi gifta oss :) Yeah! (Mitt nya efternamn är också godkänt)
 
Så Denna vecka ska jag ta tag i att fixa blommor, tårtan och kolla runt lite efter en väska :) Och veckan som kommer ska vi ha vårat första möte med prästen, pirrigt! Vi ska bestämma en dag för att öva i kyrkan, KUL! Det kommer bli knepigt då det är en del som måste kunna samma tid och samma datum, men det fixar sig nog...
 
 
Känner att detta är världens sämsta blogg, men jag är såååå dålig på att ta foton!
 
 
Vill avsluta med att skriva att jag saknar Sofia så att jag spricker och att Madeleine har fått världens vackraste dotter som jag äntligen ska få träffa på onsdag!
 
LATER

Kommentarer
Postat av: Anonym

MAGAG! Lisa Halldin. Så vackert! Tänk att nästan allt är klart... Och tänk att det snart bara är en månad kvar! Jag saknar dig så att jag spricker också bejb. Massa kärlek!

2012-08-31 @ 17:58:01
URL: http://sofiaborjesson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0