Skratt

Jag mins inte sist jag skrattade så mkt som jag gjorde igår på min mosters 40-års fest. Vilka tal! Helt sjukt:) hennes arbetskamrater hade tagit en uggla låt och skrivit egen text, sjukt roliga var dem...kommer gå runt och sjunga på den veckor, "Karin kan räkna upp till hundra, karin kan abc, hon tror hon är en sexatlet, en zumbaaprofet" efter att de hade kört sin grej så trodde jag inte att något kunde toppa det...tills min morbror helt plötsligt dyker upp med uppknäppt skjorta och en sjuk solbränna...ni kan ju gissa vem han föreställde;) och sen bara körde han, heeelt sjukt! Han hade skrivit om texten så den handlade om karin och hans kärlek till sin lillasyster. Har nog aldrig skrattat så mkt:D när han kom till refrängen kommer hans fru upp bakom i en tajt rödklänning och dansade:) de hade verkligen övat och det var helt perfekt! En liten del i den sjukt långa låten var " Karin om du säger nej till Jörgens säd i 60 år blir det dålig stämmning, Kärleken är större än allt". Ja herregud jag önskar att alla kunde få se hans uppträdande;) när han är färdig och kommer och sätter sig säger han till mig, du kanske ska överväga det här med bröllopet, vågar du verkligen? Haha vad ska dom hitta på då är min stora fråga? Och igår så saknades min bror och min andra morbror och de två är ju precis lika sjuka i huvudet...så frågan är, vågar jag bjuda dem på bröllopet? Hehe jag såg fram emot den här festen så mkt och jag lyckades verkligen att njuta av varje sekund, har lite svårt med det annars. Kvällen avslutades med dans och där var det ingen som höll tillbaka kan jag säga, såå kul! och att träffa min mammas kusin Åsa, som jag var med jätte mycket när jag var liten var jättekul och vi bestämde att ta en fika någon dag och jag och dennis var alltid välkomna dit:) det blev jag lycklig av kan jag säga:) (sitter och bloggar från paddan och jag fattar inte hur man går tillbaka i texten och fixar till stavningsfel, ni får ha överseende) igår vAr det även lekar, mitt lag krossade de andra lagen;) jag känner min moster kan jag säga;) oooh skulle kunna go on and on med hur roligt det var igår, men ska försöka avsluta nu:) Men bara en sak till...satan vad jag älskar de människorna som var med igår och nu vet jag hur man gör när någon fyller jämt, så alla vänner där ute, passa er;)  ( speciellt du sofia) hehe Nej nu ska jag lägga mig och le lite för mig själv! Later

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh fy fan vad undebart du verkar ha haft det! Jag blev helt lycklig bara av att läsa. Och jag kan verkligen se det där Ranelid-uppträdandet framför mig. SJUKT BRA! Jag ser fram emot att fylla jämnt i så fall. Vill fylla NU!

2012-04-24 @ 19:03:47
Postat av: Det var jag som skrev förresten /Sofia

2012-04-24 @ 19:04:27
URL: http://sofiaborjesson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0