Mamma

Det kallas himlen och jag
har aldrig varit där 
Men när jag ser på alla stjärnor över
himlen
så önskar jag att du var här
Du var så poetisk
och nu går du i en annan värld
Och jag kan bara säga 

Kom tillbaks
Den här världen är så underbar 
Kom tillbaks 
Hela världen var så underbar 
Och det kunde lika gärna varit jag 
Lilla Fågel Blå

Vi var så unga och vi kunde inte säga stopp 
Fast världen föll som ett korthus
när vi försökte klättra opp 
Och vi fick aldrig säga hur vi älskade
varandra
som bara vänner gör

Kom tillbaks.....

Du var så poetisk
och nu går du i en annan värld 
Jag tror den kallas himlen 
och jag har aldrig varit där 
Men när jag ser på alla stjärnor över
himlen
så önskar jag att du var här
Och nu kan jag bara säga 

Kom tillbaks.......
Denna låt spelades igår och min morbror berättade att han tänker på mamma när han hör denna. Hon tyckte att den var skitbra...och nu passar texten ganska bra...kom tillbaks <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch blir alldeles tårögd. Vad fint!

2012-04-24 @ 19:05:03
Postat av: Lär mig inte att skriva avsändare tydligen /Sofia

2012-04-24 @ 19:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0