Hello

Dags va? ;) Känner att ingen läser + att jag känner mig lite halv (eller väldigt) töntig när jag skriver här...Men är dock skönt att skriva av sig :P Vad har hänt sedan sist då? Jag har mest varit sjuk, feber hit feber dit...sjukt jobbigt men nu hoppas jag att jag får klara mig ett tag :) Det är väl det...näädå en massa har ju hänt...Både väldigt jobbiga saker och väldigt roliga saker :) Det jobbiga var att en god vän till familjen gick bort. Det resulterade i en resa och begravning på Åland, vilket var den vackraste begravningen jag någonsin varit på. <3 Tänker inte kommentera det mer då jag känner att det är för personligt och privat men jag kan säga att jag hatar cancer och att denna jävla sjukdom bara förstör allt i sin väg. 

Glad Lisa med sin bästa sommarkompis Lotten, skulle gissa på 5-6år...Innan cancer och allt vad det innebär...

Roliga saker nu då...Jag har beställt min brudklänning :) (och börjat den oändliga avbetalningen på den;) Det jag kan säga är att den är vit, med lite "bling" och ett pyttelittet släp :) Vill inte lägga upp bild ;) Men kan säga att jag är sjukt nöjd och jag längtar tills jag får ha den på mig!

Nu på lördag har min moster 40-års fest vilket jag ser fram emot något så jävulskt! ska bli jättekul:) Middag, drinkar och dans :) Kommer bli en kväll med många skratt har jag på känn :) Min älskade moster, vad skulle jag göra utan henne? Det är en bra fråga...Har filat på ett tal jag tänkte hålla(om jag törs, inte min grej), men det värsta är att jag antagligen kommer böla ögonen ur mig och då har jag ändå tänkt att det ska vara roligt ;) Men blir så känslosam när jag vill berätta hur mkt jag tycker om någon (?) Gråter var och varannan dag med dennis haha :) Jaja jag hoppas att jag vågar ställa mig upp, annars får jag skriva ut det och skicka det :P Sitter och lyssnar på Coldplay och känner mig allmänt gråtmild...blir lätt så med det bandet :) Vilka jag förövrigt ska se med min kära moster i sommar :)

Nä nu måste jag sluta skriva...blir ju inget av detta...ordbajseri....

LATER


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag läser! :) ska bli kul att följa dina förberedelser till bröllopet :)

2012-04-20 @ 09:48:50
Postat av: Anonym

Jag läser också :) Och jag tycker inte att du är töntigare än vad jag är i alla fall!

2012-04-20 @ 15:03:39
URL: http://sofiaborjesson.se
Postat av: Segersten

Lovely att du börjat blogga igen. Älskart!

2012-04-23 @ 19:42:42
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0