Hår

Halloj! Lördag i dag :) skönt, har dock haft ont i örat och huvudet hela dagen...men det är smällar man får ta. Tog en sväng till Degerfors idag på förmiddan. Tog lite och tittade lite på klänningen...åååh jag vill ha den nu! orkar inte vänta till i oktober! Det värsta är ju att man bara har den en gång...sen då liksom? Kan ju hyra ut den iofs, men jag vill ju använda den mer! Blir kanske lite konstigt att gå ut på krogen i den? :)

Ikväll ska vi återigen grilla, ikväll blir det grillad kassler. Det är faktiskt skitgott :) Sen ska Hanna och jag kolla på frisyrer till bröllopet. Även detta är något jag har valt att göra själv, eller ja, Hanna får hjälpa mig. Vill inte gå till en frisör och betala MASSOR och typ stressa på bröllopsdagen. SÅ Hanna står för frisyren och jag får även hjälp med sminkningen :) Känner mig jätte tillgjord när någon annan har sminkat mig så jag kommer antagligen göra det mesta själv. Men nu tänte jag bjuda på lite bilder på frisyrer som jag gillar :) Gillar ganska "vilt" med flätor...men även den lite striktare stilen...håll till godo:

               

Älskar bild nr 1 och även 2:an i bild 3...så det blir antagligen något åt det hållet :)

LATER


Kommentarer
Postat av: Annica

Ettan var superfin!

Postat av: Fia

Ettan!!

2012-04-29 @ 01:27:34
URL: http://sofiaborjesson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0