Inte mkt...

Nu jävlar är höstterminen helt avklarad! Redovisningen gick bra, med undantag från slutet haha...vi pratade, pratade och pratade.....sedan tyyyystnad...."ja vi var klara nu"....haha ingen fattade att vi avslutade. Jag tyckte att det var ganska tydligt, men vi var sist så hälften hade säkert slutat lyssna så det berodde nog mer på dom än oss :)

Annars har jag inget mer att skriva om denna dag som gått...Dags att åka till Stadium och köpa lite nya träningskläder och handskar :) Man ser så grym ut på gymmet med sånna...nädååå får sånna jävla valkar i händerna av hantlar osv, vilket är mindre snyggt och skönt så det ska inhandlas :)

LATER


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också köpa träningskläder! Täntke beställa lite från HMkatalogen tror jag.

2011-01-14 @ 11:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0