Fredag!

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig idag, men vafan, blev bra ändå :) Vi åkte ut till Farmor och Farfar för att fixa bilen och kom precis hem, en heldag på landet:) Farfar och Dennis fick leka i garaget medan jag och farmor snackade en massa skit :) Tanken med dagen var att städa bort julen...jag vet jag är sjukt efter...får bli imorn, eller så kan det vara kvar till nästa år.

Nädå :)

Inte mkt roligt som hänt idag som är värt att skriva om, skrattade dock glatt nyss...var och handlade tamponger och lite annat på Maxi och när jag kom hem plockar jag upp grejerna och tar med mig tampongerna in på toa...Jag kissar och så ska jag sträcka mig efter tampongerna och får tag på....Mild lätt yoghurt med vaniljsmak, TOKIGT! och vad hittar jag i kylen? Tamponger...så dumt det kan bli ;)

LATER!


Inte så skönt och stoppa upp i murveln


Kommentarer
Postat av: Annica

Haha det är nog bra för ph-värdet i muttan!

Postat av: fia

Hahahha! Jag har inte heller städat bort julen än, ska göra det imorgon. Ska sanera hela lägenheten, för lökig lägenhet just nu...

2011-01-15 @ 12:01:52
URL: http://smileandwave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0