vilket jävla år...

jag har att se fram emot :) Året kommer att börja med att jag tar examen, dvs EXAMENSFEST! :) Sedan får jag förhoppningsvis den tjänst jag sökt, håller alla tummar! Sommaren kommer bestå av Åland (ÄNTLIGEN) och en tripp till Spanien med Malin och Tim :) Under sommaren ska jag också hinna med att gå på Bruce Springsteen och COLDPLAY!!!! min älskade moster smsa förrut idag, hon hade två biljetter, behöver inte skriva hur lycklig jag blev va? Vi ska även lyxa till det och sova över på grand :P Lyxigt ska det va! Två månader senare så kommer jag att gifta mig med den finaste killen som finns :)

Vill att 2012 ska starta nu! och vet ni vad? Jag har kommit fram till att det är helt underbart att vara lycklig och att man faktiskt får vara det + att det känns underbart att ha saker att se fram emot :) Det svåra blir att verkligen njuta av allt :)

Nu ska jag fortsätta min brutala städning :)

LATER

Kommentarer
Postat av: Madde

Låter som om det blir er asbra år :D

Bara att du har tid med mig också!

2011-12-15 @ 09:43:59
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: lisa

Klart jag har!;)

2011-12-15 @ 12:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0