Det kanske är dags?

Hello friends!

Det var ett tag sen? Känner att det är dags att damma av bloggen, lite rädd att den skulle dö ut helt och det får ju bara inte ske.

Hur är läget då? Här är det bra, nyss hemkommen från stan. Har varit en sväng med min lilla farmor, mysigt som fasen :) Hittade en massa kul småsaker som dukar, ljus, servetter osv :) Ska duka jätte fint imorgon när Johan och Therese kommer hit och käkar julbord :) Köpte även stickor och garn, jag ska nämligen börja sticka (haha) Stackars Anna som ska lära mig...kommer ju att gå åt helvete, men testa måste jag ju göra :)

Ska strax iväg och handla med Dennis till imorgon sen ska jag hem och blir sedan hämtad av Claesson och så ska vi åka och handla igen :) Ska nämligen ha myskväll med Emma, Emma och Madde ikväll :) Ska bli trevligt!! :)



lite splittrat innlägg känner jag...har igentligen inte något jätte kul att berätta...eller vänta...håll i er...alla ni som inte vet än...är ni beredda??


JAG SKA GIFTA MIG! 13/10-12 med Dennis dårå ;) Coolt eller hur? :) Ska bli så himla kul,mysigt,spännande, JA ALLT! :D Är sjukt taggad!

Bloggen kommer att ändra header nu...fattar ni väl, är ju inte en "blivande fröken" det är jag faktiskt nu...det kommer nu att stå "en blivande brud" Det ni! töntigt va? hehe men som Blondinbella hade sagt, en bra blogg har ett fokus, en genre som lockar folk... och jag menar, jag vill ju kunna leva på min blogg...eller? 


Bilden ovan är ju på Bruce Springsteen och anledningen till att den är där är att jag tänkte skriva att jag ska gå på honom (ska klampa) i Juli :) KUL! förjävla snygg gubbe måste jag säga... Jaja...nog om det...

Annat trevligt då, jag är snart klar i skolan. Bara den jävla uppsatsen som ska bli klar och sedan är det färdigt. 3,5 år har gått sjukt snabbt vet inte om jag är redo än? Joo tror nog det. Har sökt en massa jobb och ska på en intervju nästa vecka, nervös?! Jaaa lite lätt. Mitt drömjobb (just nu) vilket skulle betyda att jag skulle jobba ihop med en av mina finaste vänner, det skulle ju vara helt awsome?

Ahaa det var väl det...lite splittrat innlägg inget fokus lixom bara spydde ut en massa tankar, lovar att bättra mig :)


LATER


Kommentarer
Postat av: Annica

Åhh äntligen :) Coolt med Brucan :)



Ja tänk, om mindre än ett år är ni gifta! Galet ju, är så glad för er skull. Kram

Postat av: Lotten

Aaaahh ska ni gifta er!!! Vad roligt! Börjar nästa gråta lite nu :)

2011-12-04 @ 09:16:02
Postat av: Fia

Jag tänkte på att ni skulle gifta er härom natten när jag inte kunde sova och blev helt rörd av nån anledning, haha, rann tårar o allt! Det kommer bli så fint och du kommer va så fin och jag kommer gråta hela dagen. <3

2011-12-07 @ 14:21:41
URL: http://smileandwave.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha fia, du är för go! fattar du hur mkt jag kommer att gråta? :)

2011-12-08 @ 18:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0