Sommar 2011

Har fått kritik, igen, för att jag är för dålig på att blogga. Jag har nu tagit till mig denna kritik såå...
Vad har hänt i mitt väldigt intressanta liv då? Jo en hel (jävla) sommar har snart passerat i hundraåttio. Jag hann inte med så mycket känner jag. Det blev en jävla massa jobb (6 dagars veckor) vilket har resulterat i en dödslängtan...så därför har jag bokat en resa till Turkiet nästa vecka. Så jag Lisa Charlotta Mathilda Eriksson ska ge mig på det där med att flyga igen...Har ju gått bra de andra gångerna så det borde ju göra det nu med :) Ser faktiskt fram emot denna resa något djävulskt! Åker iväg med min äldsta vän i världen, Johan Westman och hans flickvän Therese :) Ska bli Underbart! Dennis får såklart också följa med, konstigt annars kanske :P Vi ska bo på monachus Park utanför Side :) Blir nog toppen :)

Joo men visst har jag gjort saker i sommar! En massa faktiskt. Jag gjorde min (so far) livs resa, tillsammans med Dennis, Malin och Tim. Vi spenderade 14 dagar ute i Europa, varav 10 dagar i Spanien, Calpe för att vara exakt :) Och det är tamejfan det finnaste och mest underbara stället jag någonsin varit på. längtar tillbaka :) Europa i övrigt (Danmark, Tyskland, Frankrike och Schweiz) var också vackert :)

Lite bilder dårå:



Vi besteg ett berg (läs: Dennis, Malin och Tim besteg ett jävla brant berg)


RÖV tog ju 200 år att ladda upp bilder...

Får börja lite smått, fortsätter en annan dag

LATER

Kommentarer
Postat av: Annica

BRA!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0