Katt till salu!

ÅÅååh är så irriterad på min äckliga katt Judas.............okej han är inte äcklig...eller jo just nu men inte annars. Han pissade i tvättkorgen! Va i?! varför?? Aldrig hänt förrut...skit katt!

Lovade ju bilder från Spanien så här kommer några fler :)


Jag och Spännis i "Spanskatrappan"


Stranden ifrån berget, här låg vi och pressade varje dag :)


Jag och systeryster luktar på blommor :)

♥ utsikten från huset var heeelt fantastisk! :D

Mitt allt, den bästa i hela världen!

Som sagt detta var verkligen den bästa semestern jag haft :) Så kul! och jag kan verkligen rekomendera att ta bilen ner. Mkt att se på vägen :)

Nu ska jag strax ta mig i kragen och hoppa in i duschen. Malin kommer snart hit och snart ska vi bege oss till mormor och morfar och käka lunch :) DILLKÖTT! godaste som finns! :D


LATER

Kommentarer
Postat av: Anonym

snusk judas :D

2011-08-22 @ 19:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0