Ett jävla liv...

Inte ett jävla liv som i ett jävla liv... utan ett jävla liv som fan vad det låter, och det gjorde det. Här kommer storyn;

Igår skulle jag och min kära syster Malin åka och äta lunch hos mormor och morfar. Vi satte oss i bilen körde ca. 250 meter och sen PANG! Vad händer!? skriker jag och inser samtidigt vad som hänt... Avgasröret på bilen hade gått av. Nej men vad roligt sa jag och skrattade hjärtligt. Nej det gjorde jag inte som ni kan förstå. Men lite glad var jag ju allt, har alltid velat ha en EPA-traktor och nu var jag steget närmre det, för bilen lät nå förjävligt. Men åter till storyn...Jaha morfar fick komma och hämta mig och Malin. Ville ju inte skämma ut mig helt genom att köra EPA genom halva stan. Morfar kom tittade under bilen och konstaterade; Avgasröret har gått av. Jag svarade; Tack för expert utlåtandet. jaja blev mat och fika hos mormor och morfar. Sen skulle jag ju ta bilen ut till farmor och farfar. TACK GUD för att dom bor på landet, där har dom ju aldrig sett en sån fin EPA förrut:) När jag var på väg till farmor och farfar hade jag fått order om att köra försiktigt på grusvägen så att inte hela alltet skulle trilla av. Och det gjorde jag...lite roligt var det allt för på ett ställe var det en massa "potthåll" i grusvägen som var fyllda med vatten och där kommer jag körandes i 5000000 decibel och i 15 km/h och jag ser att det står en bil parkerad vid vägkanten men inte att det sitter en person där inne med nedvevad ruta... Såå jag kommer där i snigelfart men prickar en pöl så perfekt att det flög en våg av bruntvatten in i bilen och i fejjan på killen i. Mitt i prick kan man säga...

Ååh blir så irriterad på min kära bil....men den är lagad nu iaf så jag är inte så arg längre :) Min farfar är min hjälte och jävligt bra på att svetsa så det tog bara ett par timmar och så var den klar :) Kostnad? Nada! va bara farfars mage som blev i obalans (lämnar det osagt).

ja det var en liten historia från verkliga livet kan man säga.

Idag ska jag åka och käka lunch med min farmor och Malin (hon följer efter mig) och sedan packa, packa, packa och packa :D Åker ju i natt! åååh är så nervös! vill bara bajsa hela tiden!

LATER

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha blev killen i bilen arg?? Hoppas ni får det super duper bra där nere!

Postat av: Segersten

Alltså sånt händer bara dig Lisa;)

2011-08-24 @ 21:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0