Tisdag

Ännu en dag som gått...snart iaf. Idag var jag på praktiken som vanligt. Kort dag idag, slutade redan kl 12. Skönt! Imorgon ska jag vikariera hela dagen :) Skönt när man får bestämma själv. Jag ahr bestämt att vi ska göra praktisk matematik imorgon. Vi ska mäta olika saker ute, blir lite roligare för barnen då :) Dom har inte så mycket variation i deras klass, tyvärr! Så jag frågade om det var okej om jag gjorde det med dom imorgon, och det var det.

Har precis varit ute på promenad med Sofia och Linn, skönt! Nu ska jag strax möta upp Josse för en löprunda, ännu skönare! Var meningen att vi skulle boxas idag men får bli löpning istället:) Får se hur det går. Har lite lätt träningsvärk sen igår så kommer springa lite lätt stelt idag :P

Sista veckan på praktiken nu, SKÖNT! Har inte riktigt trivts under denna praktik. Lite jobbigt, är ju inte jätte kul att gå upp på morgonen då :S Men jag har lärt mig jätte mycket denna period, men det har inte varit lika roligt som de andra perioderna vi haft. Med roligt menar jag att på de andra ställena har jag blivit inspirerad och där de ställt krav på mig. Där jag varit nu har jag känt mig i vägen ofta och jag gillar inte deras sätt att arbeta. Jaja nog om det nu...


Ska klä på mig och gå ut och möta Josse nu! 



LATER


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0