Härligt!

Vilket väder! Har ni säkert läst och hört 150 ggr idag men jag bara måste. UNDERBART!!!!

Idag har jag varit på praktiken. Va arg mest hela dagen kändes det som, jäkla ungar;) Måndagarna är alltid stökiga och det blir ju inte bättre av att det är jätte fint väder, inte en unge som vill sitta inne då :S Men nu är jag hemma iallafall :) Har varit en sväng uppe i Karslund med boysen (Dennis och Bonzo) Bonzo är helt överlycklig nu när snön är borta. Han springer fort som fan runt, runt, runt :) Som jag sa till Dennis "Det är en fröjd att se honom springa" man blir så glad av att se honom, goshund! Nu ska jag sätta mig och göra lite "frökensaker" ska göra ett test till imorn, några som ska öva lite extra på klockan så ska sätta ihop ett papper med lite olika uppgifter, KUL:P Måste också komma igång med mitt arbete som ska vara inne om ca 2 veckor...går sådär med det :S Orkar inte! Hatar den här kursen så jag har noll ork! Men bara att försöka att ta sig i kragen.

Men nu till något roligare! Ikväll ska jag och testa Sofias pass :) Träningsvärk? YES please! SKa bli spännande, har lurat med mig Anna också :) Skoj...
 Bjuder på en bild för att göra inlägget lite roligare ;)


Nä men mer än så här har jag inte på lager för stunden...

LATER


Kolla vad glad han är!

Kommentarer
Postat av: Annica

Snygg brud!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0