trötter

Är så trött så jag håller på att dö! Började med träningen i måndags igen och min kropp mår efter det. Har träningsvärk ÖVERALLT! Men det är ju samtidigt skönt :) Har hunnit med ett pass functional moves, body combat och en sväng till gymmet med madde, vi simmade också :) Skönt. Idag blir det ett spinningspass :) Gött!

Idag har jag varit en sväng i skolan och sen så åkte jag direkt till posten och jobbade i ett par timmar... Men idag sa jag faktiskt nej till att jobba imorn. Jag måste faktiskt vara lite ledig och hinna med skolan, tenta om en vecka. Duktigt av mig iaf! :)

Nä har inte så mkt att skriva känner jag. Ska kolla på H&M nu och kanske beställa ngt ;)


LATER


felet på min tatuering är att banderollen inte sitter ihop på ett ställe

längst ut till höger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0