Trött!

Först och främst Grattis Emma! :D

Är sååå trött 6 dagar kvar att jobba nu, börjar se slutet!

Idag har jag för ovanlighetensskull jobbat, idag på Mega. Efter jobbet åkte jhag hem till emma för lite födelsedagskalas :) Åkte hem ganska tidigt för att jag var så trött...och när jag kommer hem ringer Dennis syster och undrar om jag ska följa med på Zumba, sa jag nej? nej det gjorde jag inte...så har varit ivägf och tränat i en timme :) Det var jätte roligt men jag trodde att det skulle vara jobbigare, men skoj var det! :D Dock såg jag en fruktansvärd syn i speglen...mig själv, det är fan dags att köra sten hårt nu igen! Sommaren och förkylningen är förbi så nu har jag ingen bortförklaring så nu är det bara att pallra sig till gymmet! Skönt ska det bli! Imorn bit¨ti blir första passet :) Great! Nu jävlar, ska ju nå mitt mål detta år...mitt första mål sket sig ju men ska nå målvikten skit samma hur lång tid det tar!


LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0