Måndag

Ny vecka, sista jobb veckan, skönt! Idag har jag varit en sväng på Mega för jag glömde min tele där igår, klantigt! Passade även på att ta med min far så att han kunde köpa en jacka till mig i födelsedagspresent :) Jag är hur nöjd som helst med den en blå didrikson jacka :) Blir perfekt i vinter!


NICE? :)

Blev även bjudna på lunch (glömde nämna att Dennis var med) När vi kom hem hade Bonzo ätit upp våran post, det var något nytt...jäkla skit hund :) Dennis hade fått utbetalningskort från Csn som var i 200 bitar...vi fick tejpa lite och förklara på banken, som tur var så funkade det :)

Nu ska jag ta en tripp upp på stan och införskaffa mig en kalender och ordna upp mitt liv :) Börjar jobba om ca 1,5 h vilket jag inte ser fram emot men det är bara att kämpa på, tror att jag bara behöver jobba 2h ikväll, niiiice.

Nä ska dra mig nu...



LATER

Kommentarer
Postat av: Annica

Bonzo är en bajs

Postat av: Madd1sh

Jag är också en blivande fröken!



Jag läser första terminen nu. Inriktningen som kommer i vår är matematik mot lägre åldrar. Jag valde mellan det och två andra inriktningar: sv- eller eng- lärare (för högre åldrar). Barnkär som jag är blev det då mot lägre åldrar. Det känns kul!



Vilken inriktning har du? :)

2010-09-13 @ 23:41:39
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0