Måndag

Har vaknat upp ur min koma nu! har sovit nonstop sen i lördags natt känns det som :S Mkt jobb blev det i lördags, började 10.00 och klev in här hemma 03.30 ganska trött var jag! Har ont i hela kroppen kan jag säga, men det var väl en bra erfarenhet nu vet man att man pallar med 17h jobb :) igår kväll drog vi ut till stugan och mös :) tände brasan och en massa ljus, underbart! Idag har vi tagit en kort skogspromenad och kollat filmer. Är hemma nu har ätit och grejat lite. Håller på och fixar iordning i vårat "tredje rum" vilket kommer att ta ca 2 år. Men det blir fint :) Har fått en säng i gjutjärn, sjukt fin, så nu får alla komma och sova över här :)


Tänker inte skriva något om valet mer än att jag är besviken, så byebye allt som handlar om politik, tänker inte bry mig något mer.

Imorgon blir det Nautilus hela dagen. Tänkte åka dit relativt tidigt och träna lite lätt och simma :) Skönt! Sen ska jag dit på kvällen igen och boxas, någon som vill få stryk? :) Ja så ser det ut..., Annat jag funderar på just nu är att jag vill tatuera mig igen :) Måste fixa till min gamla också, är ett litet fel som jag vill få korrigerat.

Nä nu ropar Dennis från TV-soffan, dags för lite slapp :)

LATER

Kommentarer
Postat av: fia

fel? vad är det för fel som du vill korrigera?

2010-09-21 @ 15:50:46
Postat av: Annica

Jag ska tatuera mig om två veckor tjohoooo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0