kväller

Äntligen är den här dagen slut! :) Har degat framför tvn nu ett tag, såg en naturfilm på ettan som hette "life" SJUKT bra...förstår inte hur dom lyckas att filma som dom gjort...typ legat på¨span i 100 år. Nu är det dags för "Treme" en serie om orkanen Katrina, sjukt bra! Med jätte mkt musik i :) (Serien går på kanal+) Beställde lite grejer på H&M förrut bla dessa skor
Blir nog bra tror jag :) Eller?
Måste bara säga att Dennis är världens underbaraste! Imorgon ska vi ha mysdag som startar med en frukost på Java (dennis bjuder) :P Sen följer en promenad/shopping tur på stan :) Kan det bli bättre? Imorgon eftermiddag blir det nog ett pass Bodycombat och sen raka vägen ut till monstren i Vintrosa som jag ska vara barnvakt till hela helgen :) Blir mysigt! Känner dock att jag inte haft en ledig helg på sjukt lääänge, Ska jobba två helger i rad på Mega nu också:( Men ska försöka vara ledig helgen jag fyller så jag kan fira lite :)

Spinningen var sjukt jobbig idag, men den gick över förväntan. Trodde att jag skulle vara mkt segare, så det var ju bra! Min kropp är helt förstörd nu, men det är det värt! Ska försöka gå på fler spinning pass men det är så svårt att få plats, alla vill spinna! Man ser verkligen vilka det är som alltid är och spinnar. Dom har ju svin taggade spinningskor och har sjukt smala ben...:) 

Nä nu är det dags för sängen.

Ska försöka fixa så att jag kan föra över bilder från kameran så bloggen blir lite roligare:) Vill även ändra desigenen igen :O)


LATER

Kommentarer
Postat av: fia

oh fina skor! Ja, försök att få ledigt födelsedagshelgen, det är inte alltid man fyller år på en helg! Om du får ledig, vad har du tänkt dig o vilken dag? Vi får ju inte krocka! :)

2010-09-25 @ 11:11:26
Postat av: fia igen

ohohoh att bero på att ändra designen, kan inte du hjälpa mig att få in en header på min blogg nån dag? Jag fattar inte riktigt. Jag har en färdig, vet bara inte hur jag får in den:P

2010-09-26 @ 12:12:05
Postat av: fia igen igen

LISA, KARIN HAR FÅTT BÄBIS! En flicka! Du har ju inte facebook så jag uppdaterar dig, varsågod!

2010-09-28 @ 09:54:04
Postat av: Annica

Får du aldrig mina sms eller?

Postat av: Annica

Jag vill se lite Bonzo bilder

Postat av: Fia igen igen igen

Jag har skaffat blogg igen!

2010-10-06 @ 11:18:59
URL: http://smileandwave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0