HÖST

Kom precis in från promenaden med Bonzo och det är verkligen höst ute idag! Jag vet att det inte är höst innan temperaturen ligger under 10 grader men idag känns det verkligen som höst! Det regnar, blåser och det flyger runt en massa löv som bonzo tycker är jätte roligt :) Goshund. Jag älskar verkligen hösten! tycker att det är svin mysigt när det börjar bli mörkare och kallare. Är så himla mysigt att tända en massa ljus och mysa. På Söndag (när jag äntligen är ledig) ska vi ut till stugan och elda brasa, äta god mat och mysa deluxe! läntar 




                                          

Nu har jag något att se fram emot idag också! :) När jag slutar jobbet ikväll så kommer fia hit och så ska vi ha en kvällsmat/plugg afton, hur mysigt blir inte det då?:)


Från och med nu ska jag verkligen njuta av hösten!

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0