Frågan är

om jag kommer kunna gå imorn. Func. moves kanske var det vidrigaste jag varit på på länge. En timme utan avbrott(!) (vattenpaus) och det var bara ben, rumpa, axlar och magövningar. Mina lår brinner! Helt sjukt utfallsstegen tog aldrig slut! Men det känns bra nu efter. Efter passet kom en tjej fram och fråga om det var första gången jag också var där, ja svarade jag då säger tjejen "jag trodde fan att jag skulle dö" Haha kul! Men det är sjukt hur snabbt konditionen och styrkan förvinner när man har haft ett uppehåll :( Kände mig hur klumpig och stor som helst. Inge vidare kul. Men som sagt nu efter känner jag mig jätte duktig! Imorgon ska jaag dit igen men då är det gymmet som gäller:)



aå här kände jag mig idag..........

Den andra stora frågan är hur mkt det regnade medans jag var och träna, sjuka mängder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0