Dåligt med uppdateringar

Meeen jag orkar inte just nu! Är genom förkyld och far och flänger (dvs jobbar ihjäl mig) from i morgon jobbar jag måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag(hela natten) jaa ganska mycket ska jag jobba...vore trevligt att lära sig att säga nej............... Det kan hända att jag dör, ska samtidigt hinna med i skolan och att bli frisk... Så kommer bli dåligt här ett tag till......Så vänner! Ingen idé att ni ringer och vill hitta på något de närmsta veckorna..för jag kommer att jobba när ni hör ett "BRAK" så är det antagligen jag som går in i väggen med ett brak....


:D


LATER


Kommentarer
Postat av: Segersten

Men lilla gumman.. Du måste lära dig att säga nej.. Tänk på dig själv lite också.

2010-09-05 @ 21:36:13
URL: http://emmaseger.blogg.se/
Postat av: Annica

Du måste vila när du är sjuk!! Kram

Postat av: Annica

Lisa är sämst på att uppdatera


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0