ZZzzzZZZzzzZZZzzzzZZZ

Så trött! Har sovit i en timme och känner mig helt slagen! Usch! Hjälper ju inte att det spöregnar och att det är mörkt ute... Ska dra och träna om ca en timme, hoppas att jag vaknar till innan det bara :)

Idag har jag varit i skolan hela dagen, en riktigt tråkig lektion hade jag...ritade mest i blocket och gäspade, bidrog kanske med lite men inte mkt. Fick tillbaka min tenta från förra kursen. JAG KLARADE DEN! :) Fyfasen vad skönt! Känns great!

FYYYFAN vad jag hatar min dator! Hade skrivit och lagt in en massa bilder, men nu är det borta...SATAN....gör om då...

Har inget mer och skriva om så bjuder på en bildkavalkad på ingen mindre än mig själv :)


Så här glad och rödrosig var jag i fredags efter ett glas rövin och nya kläder :)



Så här snygg var jag för några år sedan...GRRRRRrr


Skit glad, keps provar afton månne?

Usch vad gammal jag blivit! Korten är ca 3 år gamla...vill tillbaka till den tiden...NUUU

LATER

Kommentarer
Postat av: ?

Du är allt bra söt du!!!

2010-11-02 @ 19:51:15
Postat av: Annica

Fina Lisa!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0