SUCK

Känner mig som världens tråkigaste! Trött hela tiden 0 ork verkligen... :( Har ingen lust att träna eller gå ut och gå vill bara ligga ner gosad i sängen.. men det går ju inte!

Idag har jag varit en sväng i skolan (booooring) Har fått en böld bakom örat som gör ont...Tumör? En tvilling som är på väg ut? Int vet jag men förmodligen ett virus eller så kommer jag drabbas av århundradets förkylning kl 20.03 ikväll, hoppas inte!

Igår kväll var jag ute och gick med Bonzo och mötte en JÄTTE hund som såg precis likadan ut som Bonzo, om man bortser från den enorma storleksskillnaden :) Det som var så roligt var att hunden hette håll i er.... FONZO haha Bonzo och Fonzo vad är oddsen? Roooooliiii :)

Vad händer framöver då?

Imorn vet jag inte, kanske ska ta och ringa och säga att jag kan jobba....eller inte....kanske
Ska träna med Dennis syrra, Body combat! I LOVE IT!

På lördag är det tjejfest hos Dennis syster (38år) Jag är brutalyngst om man säger så, men det blir nog skit kul :) Ska även ut på krogen med sällskapet :) 
Ska även jobba hela helgen, känns kanske sådär men kul med pengar! :D

Nä nu ska jag gå och hämta ett paket från H&M, spääännande!! Ska till Lundby och leka med Bonzo lite senare också, gos!

LATER


Kommentarer
Postat av: Emma Claessoooooooon

ja vill också på partaj!!!

2010-11-05 @ 14:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0