Fredag

Då var det fredag då...Dennis drog precis till stockholm för att skriva tenta, drygt! Vad händer idag då? Jga måste plugga, har sveriges värsta redovisning på tisdag som måste vara perfekt. Annars får man U...Det värsta är att allt ska vara på engelska, men det ska nog gå bra! :) Imorse när jag var ute med B mötte vi en granne som bor mittimot oss...

Hon: Har ni inte kvar katterna?
Jag: Jooo (?)
Hon: Det var länge sen jag såg dom i fönstret...

FÖNSTERTITTAREN!? Lääskigt :P Det sjuka är att hon vet vart vi bor eftersom hon inte bor i samma hus som oss...

Nä blir nog en tripp på stan/mberg idag också, Hanna ska ha ännu en ny kjol :P Åååh jag vill också ha ngt nytt men hittar inget...

LATER


Usch vad liten och söt

Kommentarer
Postat av: Segersten

Haha läskig!!!

2010-11-05 @ 17:54:15
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0