work, work!

Äntligen hemma...som sagt jag kan inte säga nej.

Heli: Du kan jobba till 19 va?

Jag: Javisst (ser skit glad ut)

Jag ska skjuta mig själv en vacker dag...

Jajaaaaa bu sitter jag här och har dåligt samvete...jag var hemma hela förmiddagen och iofs pluggade jag och tvättade i flera timmar men nu när jag kommer hem har Dennis städat, lagat mat och jobbat heltid idag...Hej jag är Sveriges sämsta flickvän :O Näääääääää jag är bäst! :P

Ska försöka skriva ett par rader till på mitt arbete, om jag orkar läsa...Få la se hur det blir. Imorn så är det skola hela dagen..om jag orkar det är bara föreläsningar, hatart! Sen så ska jag på Core och på kvällen ska jag träffa Josse, det var inte igår :)


Nä ska ta tag i mitt liv igen!

Herrååå

Kommentarer
Postat av: Jessica

men,,när ska vi ses då??...

2010-05-05 @ 21:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0