Sommar

Nu känns det verkligen som om sommaren är på väg! HÄRLIGT! :D Har beställt massor med Linnen (4st), jeans shorts och en väska från H&M för 700kr, billigt om jag får bestämma :) Jag fick också ett ryck efter att ha läst LInneas blogg så jag har börjat prenumerera på Allers, perfekt till i sommar tänkte jag ;) Recept på en massa och jätte mycket korsord, det gillar jag :)

Har varit lite dålig uppdatering pga att vi drog till stugan i lördags och kom inte hem förens igår:) Så mysigt! vi åker nog dit direkt efter jobb/skola på fredag också :D Jag älskar verkligen att vara där ute! Dock är jag alltid rädd när det är dags att sova då får jag tankar som:

Grannen (som är jägare) får psykbryt och mördar oss...eller så ser jag de tre huvudlösa tomtarna som Dennis farfar svär på att han sett... Det är liksom upplagt för att man ska bli rädd där på kvällarna...Stugan ligger bredvid ett gammalt missionshus som är allmänt kreepy men det tar ju inte slut där nejnej...för i det (jävla) huset har en jävel hängt sig i...så då blir jag rädd för att det ska komma spöken eller att om man tittar in i det huset ser någon dingla där inne...USCH ;) men mysigt är det iaf! Men nu har jag fått ännu en till anledning att vara rädd där ute, på dagarna, jooo för i Söndags påstod dennis att han sett ett stort djur inne i skogen, typ en stor hund...ingen som trodde på honom...sen i Måndags så kommer brevbäraren och säger åt oss att ta in hunden....då har han sett en varg 200 m från stugan...lovely tänkte jag...men spännande dock jag vill också se en varg (såg en räv igår, dock inte lika coolt) jaja nog om detta!

Nu ska jag öva med Bonzo han bitts i händerna, det gillar jag inte...jag har läst i en bok att om han bitts så ska man ta tag i honom...det har inte funkat för då blir han ju arg såklart...kollade upp det på nätet och det är typ det sämsta man kan göra så nu ska vi öva på hur man faktiskt ska göra...ignorera! :) jag hoppas verkligen att han inte redan är förstörd när det gäller bitandet...rädd som vanligt, jaaa....

 
Känner att jag vill åka bort någonstans igen! Men då måste man ju flyga...så det blir ju inget :) Men härligt skulle det vara! :D

LATER


Kommentarer
Postat av: Annica

Lycka till ;)

Postat av: Anonym

Prenumerera på Allers!!!

Är du 73?

Det är bäst att du skaffar en prenumeration på Kalle Anka pockets också så att det tar ut varandra!



2010-05-19 @ 18:27:41
Postat av: Hanna

Tror man känner igen stället på bilden..

2010-05-19 @ 21:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0