MYSIGT

ja mysigt, Dennis är hemma :D han är sjuk dock, men så skönt att ha honom hemma :D Ikväll var planerna att vi skulle hem till Amanda och Pontus och äta lite, eller så skulle vi vara här...men Spännis har feber, attans! så det blir nog hyrfilm och soffmys ikväll istället :) Jag och Dennis skrattade så att vi grät förrut, vi har världens knasigaste hund ♥ Vi har han som sagt på prov i en vecka, och det har gått jätte bra med katterna och nu känns han verkligen som våran :D Men jag som är orolig jämt och ständigt är rädd för att vi kanske tagit vatten över huvudet, tänk om han blir knäpp? tänk om vi inte kan uppfostra honom? jag vet att jag är störd, klart det kommer att gå bra :P men ändå! Har en massa hundböcker som vi läser i (tack annica för den ena:) och i alla står det att border collie är en krävande hund och inget för den ovana, det visste vi redan dock...men nu blir jag rädd haha...Men som sagt det är upp till oss att uppfostra honom till en härlig hund och det tror jag faktiskt att vi klarar:D

Jaajaa blev en hel bok om mina tankar:S

Nämen ska man kanske sätta igång med pluggeriet nu då! :D


LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0