Morning

Helloo

efter att ha snosat (hur fan stavas det!?) i en timme (klockjäveln ringer var 7de min) så är jag äntligen uppe :D Nu blir det frulle och sedan en låååååååång promenix! Har införskaffat mig en stegräknare som behöver rastas. Sedan ska jag gå och hämta min brillor! :D Ska bliiii så skönt, men kommer vara sjösjuk hela dagen antagligen. Ser ju som en kratta så det kommer ta ett tag att vänja sig...jag vet att jag är sämst då jag redan har ett par glasögon och linser som jag ALDRIG använder, men nu assååå dessa brillor är to hot to handle så dom måste användas (priset tvingar mig att använda dom när jag sover för att få ut så mkt som möjligt) Nämen om man skulle ta och äta min kagge kurrar!


Herrråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0