jo jag vet...

att det inte är riktigt rätt för min ålder att prenumerera på Allers. Men eftersom jag älskar att lösa korsord och läsa en massa strunt så passar det :) Ni som tycker att jag är en tönt säger jag: NI ÄR TÖNTAR! så de så! 



Har varit en sväng på gymmet, blidde två timmar idag. SKÖNT! :D sprang intervall träning i 30 min, jag trodde att jag skulle dö men jag klarade det! :) Ben träning och arm träning blev det också, har redan träningsvärk lovely!



Trevlig kväll ungdomar! / Asta Lindgren 73

Kommentarer
Postat av: Hanna

Får jag låna? Kan fylla i där du missar, haha! ;P

2010-05-19 @ 21:10:38
Postat av: Lisa

SÅKLART!:D jag är sämst på korsord igentligen :)

2010-05-19 @ 21:45:32
Postat av: Annica

Allers och hemmets journal är grymma! ALLA RECEPT wohoo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0