jävlar

va dålig jag är på att plugga! Denna vecka som skulle bli pluggveckan delux kan snarare kallas "plugg?nee"
Har inte gjort ett skit! eller jo lite men inte alls så mkt som jag hade planerat i mitt huvud...


Hittade denna bild på maddes blogg...HALLÅ!? har jag haft sånt hår? jag vill lägga mig ner och skrika! varför klippte jag av det? Nu ser jag ut som Helvete i håret...Måste fixas...frisörn nästa vecka, ja tack!

Jaa annars så har Dennis syster fått tre kattungar och 2 är till salu...


Detta är ena :) Om någon är intresserad så hör av er:) Det är norskskogskatt/europe :D as söta! :D Finns en röd och en sköldpaddsfärgad också :) goooosig!

Ja planerna ikväll blir hyrfilm, tacos och tro det eller ej plockgodis!!! :O Har inte ätit det på 545545 dagar så idag ska vi unna oss :D Godis, jag minns knappt hur det smakar ;)

Visst är vi vackra ihop?! :D

LATER FRIENDS!

Kommentarer
Postat av: Sofia

GOSIG HUND!!!!!!!! Jag villgosa!! Jag villocksa ha en! Saknar dig!Pussokram

2010-05-12 @ 18:51:38
Postat av: Annica

Ja ni är så fina! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0