Det var ju ett tag sen...

Ja va dålig jag har varit på att blogga! Men förra veckan vare mkt i skolan + jobb onsdag,torsdag,fredag...Ledig helg då det firades valborg och kalas hemma hos Madde :) Igår Vikarierade jag på Brunns :) Har haft mkt för mig och har varit vrål trött så har ej orkat skriva något här, krävs en skärpning! ;)

Jag har gått ner nästan 12 kg nu...:) Men det går trögt och känns jobbigt just nu, behöver lite uppmuntran :)
Men Känns väldigt bra att det "slagit över" nu, då jag har gått ner mer än vad jag har kvar till målet :) "Bara" 10 kg kvar...men som sagt det går väligt segt just nu och det blir inte bättre av att jag "unnar" mig lite ofta nu...men så har jag ju haft mens i snart 3 veckor och det är vetenskaplig fakta att man har större aptit då...(pga minipiller så är mensen störd ibland) Men jag ger fan INTE upp!

En sak som jag höll på att börja gråta för här för en stund sen var att jag köpte ett par taighta tränings brallor igår, tog strl L som vanligt, dom såg så små ut i M...AAAA Och tror ni att jag kan ha dom!?!? NEEEJ dom är för stora!! Detta har inte hänt mig...någonsin om man säger så... Men som sagt istället för att bli glad ville jag gråta...Dagens I-lands problem...

Får på mig mina Lee jeans ala 2006 som jag har kunnat ha två gånger under mitt långa ägandeskap (kan man säga så ens?) Det känns ju faktiskt bra.. Min Stjärt ser väldigt läcker ut i dom vilket kan vara kul :P


Jag känner att min blogg är fruktansvärt tråkig...hittar ej min sladd till min mobil så jag kan inte lägga in bilder och någon kamera har jag knappt (har en någonstans:S) Måste införskaffas...denna sommar måste arkiveras i bilder då jag och Dennis ska på husbilssemester...haha Svenssons?!? Fyfan får köpa matchande träningoveraller och kepsar till oss, Dennis får skaffa sig en ölmage och ett alkoholproblem jag kan väl kanske skaffa tatueringar på brösten och börja röka som bara fan...Hej jag heter Lisa och tror att alla med husvagn är såkallade "white trailor trash" som man ser i amerikanska skit filmer...
Nä detta språrar ju bara ur när jag ska skriva något här.....


Herrråååå ;D

Kommentarer
Postat av: Annica

haha white trailor trash


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0