Ajaaaj

Mitt träningsvärk har nått all time high...men det är skönt! :D Idag har jag hunnit gå ut med Bonzo två ggr... håller på och korrigerar hans bitande i kopplet, kan ju vara det jobbigaste som finns, men nu så börjar han fatta "loss". Varje gång han släpper har han fått en godis...det funkade denna promenad iaf, bara att fortsätta, utan godis nu :) Ska ringa vetrinären och brukshundklubben och boka in honom på valpkurs i höst :)  Vidare idag blir det plugg om hunden tillåter det ;)


Sitter och funderar ut en ny tatuering :) Vet hälften och resten ska pappa hjälpa mig med (fast han inte vet om det) Den ska sitte på sidan av magen på revbenen iaf :) Om man har en där vill man ju inte bli tjock igen och förstöra den ;) hehe

Ska även ta en promenad till Sofie på eftermiddagen och lämna en bok... eller så blir det gym idag igen :) Tror på det senare för då kan jag åka ikväll och dennis kan vara med vovvsen :)


Tråk inlägg

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0