Uppdatering...

JA det var ju ett tag sen...folk har ringt, skickat sms och skrivit här, men jag lovar jag lever! Lite mkt just nu bara så jag har inte tid :) Orkar inte berätta om vad jag gjort den senaste tiden men kan ta det med ett par ord:

Träning-Emil-Lundby-Olivia 14år-Sofia-Adolfsberg-Dammsugare-Match-Posten-Cellprov-Ludde 3år-Skola-Träning....OSV!

Ja det är saker som hänt sen jag skrev senast och mkt mer!

Jag gick inte ner ngt föregående vecka...hmm har dock vissa "magproblem" som jag tror påverkade invägningen igår...men skit i samma! Denna vecka ska det gå desto bättre :) Är så glad att det är ljust och härligt ute :D Lovely!

Idag blir det Core och Afro :) Orkar inte skriva mer måste skriva med fuck you fingret för jkag har ont i det vanliga...ghanska jobbigt så jag lägger ner nu :D

Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0