Tjurig...

Då var det onsdag och boxning....men fick inte med mig någon :( Faaaan! Va verkligen sugen på att slå hårt på ngt! I stället blir det gym i en timme och en timme gympa med Anna...får väl duga :( Är allmänt tjurig just nu! Men ja dagen har sett ut som följande...

Skola pratade om barn som har idiot föräldrar...
Handlade blommor (påsk fint) och en krans att sätta på dörren som jag satte på lite fjärilar på, väldigt kreativit. Blev Påsk/vår fint på dörren, lovely!
En snabbis in på Willys och köpte salladslök (?) som jag ska ha i min "tårta" som jag tänkte göra till påsk middagarna vi ska på.
Träffade Sofia och åt Lunch på "vardagsrummet" Mkt mysigt och mkt god mat! :) Hon och David åker ju på Lördag.
Blev en tur till Ad vårdcentral med D sedan bar det av till IKEA. Vi köpte en matta, en tavla, galgar och nya tallrikar :D Sedan blev det en biltvätt på vägen hem :)

Fan vad jag har hunnit med mkt idag, inte alls dåligt...Är fortf. på dåligt humör dock...SKIT!...måste tagga till...Får städa fint och lyssna på musik :) Elton John och Dire straits då blir man glad!

Nä får ta tag i min tjurighet...


BTW... GRATTIS ANNICA! FAN vad vi ska rejsa (haha) i sommar! :D

HERRÅ


Kommentarer
Postat av: Annica

haha ja nu är ingen säker på vägarna längre :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0