Tisdag

Fyfan va dåligt jag sov i natt, fullmåne? Mitt huvud vill sprängas, mindre härlig känsla :( Men jag har hunnit med att jobba ett par timmar idag. Va lite post så jag delade ut allt på rekord tid och hörde med bossen om det var okej om jag gick hem då jag har sjuuuukt med plugg! Det var okej så nu sitter jag här. Har precis ätit lunch och laddat en maskin med tvätt och nu ska jag plugga sönder mig! Allt ska bli klart idag! Nästan iaf ;)

Haha jag har en rolig sak att berätta om...detta var något som hände en vän ihelgen...

Han var på en fest här i Örebro och hade spanat in en jätte snygg tjej. Han blir plötsligt väldigt dålig i magen pga dålig kost under dagen...Han går till toaletten och gör sin grej, när någon börjar rycka i handtaget. Han hör till sin förskräckelse att det är bruden han kollat in tidigare under kvällen...Han får panik, Vad göra?! det luktar skit! Han bestämmer sig för att kolla i toalettskåpet och hittar vad han tror är parfym. Han börjar spruta mot sig (?) och det visar sig vara raklödder som han nu har på hela tröjan. Så det luktar fortfarande skit och han är vitgegga på sig...Hahahahaha! snacka om att göra alla fel! Stackarn!

Ja det var lite kul faktiskt! :) Denna vecka har jag längtat efter länge! :D Är så mkt roligt som ska ske! :) Imorn ska jag och Anna testa på gympan på nautilus, spännande! På torsdag kväll ska jag och D hem till Anna och Erik på påskmiddag, MYS! På fredag är det middag i lundby och hejdå kalas för Sofia och David på kvällen. På Lördag är det påskmiddag i Ad och sen blir det mys söndag och måndag med D :) Heeeelt underbart! :D Dock väldigt mkt mat! Men vi har bestämt att vi ska gå till Lundby och Ad och gymmet har öppet hela påsken, kanon! :D Så hoppas att jag minskar i vikt även denna vecka :)

Nä nu ska jag fixa tvätten!

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Judas

En rolig grej med detta inlägg var att Lisa stavade Posk under hela inlägget!!! Gick sen in när jag hade hånat henne och rättade det...sjukt skojsigt! Jag får inte peta i hennes navel, det gör ont!

2010-03-30 @ 16:48:33
Postat av: Annica

hahaha judas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0