SOL! :D

och jag sitter fortfarande inne och skjuter upp mitt plugg som vanligt...usch det är så tråkigt! Jag vill UT! :) Blir en promenad sen :)
Idag har jag sådan rövig träningsvärk, härligt! :D Och ikväll tänkte jag bättra på den med ett pass boxning och så ville Dennis gymma efter :) lovely! Vägde mig på gymmet igår och där vägde jag ca ett halvt kilo midre än här hemma och då hade jag ätit och hade kläder på mig...börjar undra om vår våg inte riktigt är som den ska...ska kanske börja väga mig på gymmet? men då måste jag ha en regelbunden tid som jag åker dit och gör det...hmm blir nog en ny våg hit hemma istället :) '

Va på visning igår igen i Björkhaga, men den var skabbig och jätte dyr och om vi säger så här...Jag och Dennis var rå yngst och det är budgivning så vi kommer inte kunna gå upp så mkt...Så det sket sig! Men nu är vi inne på...HÅLL I ER.....LUNDBY haha ligger en jätte fin lägenhet ute på nedre botten med trädgård och altan och allt så den ska vi kolla på nästa vecka...Det ni! :) Men som sagt vi ska bara kolla...känns lite konstigt att flytta till Lundby..men man vet aldrig :)


Nä nu måste jag gå ut! :D

Herråååå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mandelstensvägen??..=) kram.

2010-03-17 @ 10:28:04
Postat av: Annica

Haha neeeej inte där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0