Måndag

då har det gått 9 veckor och det har gått sådär.... 7kg på 9 veckor...inte alls bra faktiskt! Jag måste skärpa mig nu inga mer kryssningar eller utekvällar :D Men det var lätt värt att ha kul i helgen men jag säger som ett par bönder från Arboga sa igår på bussen hem What happens on the boat stays on the boat :D

Denna vecka ser ut så här:

Idag har jag haft hel dag i skolan, varit på visning (ful lägenhet) och tränat

TISDAG: gym på morgonen ska träffa en instruktör och få nya program och ett snack förhoppningsvis blir det Afro på kvällen om jag hinner. Promenerar till och från gymmet :)
ONSDAG: Box med Dennis & långpromenad
TORSDAG: Jobb på Posten, lång promenad & Core
FREDAG: Promenad till skolan, promenad hem, lunch hos mormor & morfar och gym på eftermiddagen
LÖRDAG: Jobb på Mega promenad dit och hem
SÖNDAG: Jobb på Mega promenad dit och hem ev. gym på kvällen

Så ser veckan ut dårå...med detta schema och inga "snedsteg" så är min förhoppning att gå ner rejält! :D Men det säger jag ju alltid men det blir ofta inte så... menmen måste verkligen tagga till nu! :)

Nu över till något helt annat!   Jag har alltid känt mig lite uttittad på gymmet, fast man kanske inte är det så får man för sig att alla kollar på hur fula miner man gör :) Men det har jag helt kommit över nu...vill ni veta varför?

Jo för att det finns så skumma människor! Haha häromdagen när jag och Dennis var och gymmade kom ett gäng typ 18 åriga killar in på gymmet och va allmänt spända...tyckte att de var as  balla...de går runt och spänner sig och börjar snacka... då visar det sig att hela gänget virat in sina magar i plastfolie för detta skulle då göra att man fick snyggare magrutor...VEM GÖR SÅ? Dennis berättade att de stog upp och virade in varandra i omklädningsrummet...FAN va skönt att sätta sig med det där om det smiter åt brutalt...man kanske kan dö? tappa luften...Inte helt normalt...

Sen finns det ju fisarna också...även detta spända små killar som tar mer vikter än vad de orkar...inte konstigt då om fisringen kompenserar resten av kroppen genom att slappna av... En dag när jag var på gymmet så bröt jag fakiskt nästan ihop och var tvungen att ställa mig i ett hörn och as garva...då hände följande...Dessa små killar kommer in och har med sig en mkt större kille... men de mindre killarna ville ju inte vara sämre utan de skulle ju ta samma vikter som den lite större killen...Den mindre killen lägger nig ner och ska trycka upp skivstången...Han tar i som bara fan och skriker: JAG SKET FAN NER MIG....och försvinner snabbt därifrån och en halvt otrevlig odör sprider sig i rummet...HAHA för kul eftersom han säger det också... jag skulle ha hållt käft :)

Sen har vi spännisen NR 1. Han kommer gående ser sina kompisar lite längre fram och bestämer sig för att flexa musklerna lite så han går och tittar in i spegeln hela tiden...kommer fram till sina vänner och säger Tj(SMACK) går rakt in i en maskin...HAHA jag dör det är så kul när de händer sånna som han som skulle vara as ball och misslyckades nått så sjukt :)

ja ville bara berätta :P Nä nu ska jag umgås lite med dennis :D

Herååå


Kommentarer
Postat av: Segersten

Haha det var det roligste!!

2010-03-15 @ 20:53:13
URL: http://emmaseger.blogg.se/
Postat av: Annica

haha kul att bajja på sig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0