Idag...

Längtar jag till sommaren! Speciellt till Åland


Älskade stuga!




Lika kul varje år...HAHA:D

Paradiset på jorden! ♥

Annars idag då...Jag har varit i skolan och kollat på Gilbert Grape, alltid lika bra och hemsk... Nu blir det lite slötid sen en promenix och sedan ska jag till frisörn i källaren och klippa och färga håret, hmm vilken färg kan det bli?:)

Senare efter frisören ska jag och Dennis till gymmet och lager 157 och kolla lite:) Ja så ser väl dagen ut då:) Mindre intressant? :) Jag är så lycklig idag! Lyckades gå ner mer en 0.7 för en gång skull :P 1,2kg jag är NÖJD!:D Lika bra ska det gå denna vecka :D

Nä dags att hitta på ngt!
Herrååå


Kommentarer
Postat av: Annica

ahahahaa megapussi! Vad spännande med håret hoppas det blir bra :)

Postat av: Segersten

Ja, men eller hur.. Skit snygg t-shirt juuuu.. :)



Haha megapussi.. Snyyyggt!

2010-03-01 @ 19:30:22
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0