Gym...

haha glömde skriva en sak igår...bara för att jag skriver om alla klantar som finns på gymmet så blev jag en själv igår haha....Som tur var va jag helt ensam i rummet så ingen såg det...Dennis skratta ihjäl sig när jag berättade... men ni som inte är så insatta kanske inte fattar när jag skriver hur det gick till... Men ungefär såhär... Jag skulle göra benböj med 30kg vikter på en stång som sitter fast i en skena...som man bara hakar av och kan haka tillbaka den på vägen ner eller upp om det skulle bli för tungt... Jag kör ett par stycken sen tänker jag...undra hur långt ner jag orkar gå...KOmmer ner så att jag sitter på huk...men kommer inte upp...fatta jag sitter inkilad mellan stången som sitter fast och golvet...HAHA så jag klant arslet får hänga av stången ca 50 cm från golvet och krypa baklänges därifrån...Om någon hade sett det hade jag aldrig mer gått dit!

hahaha va bara en liten historia :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0