Duktig!

Idag har jag varit på gymmet i 2 timmar och promenerat i 1 timme och kl är 12 :) Duktigt va? :) Skönt... Fick nytt program idag och om man säger så här : Håååååårt! :D Men roligt.. ser fram emot att åka och gymma :) Fick två pass som fick med hela kroppen, idag körde jag biceps, rygg och ben...sjukt jobbigt! Svettades som en gris...Det har jag inte gjort på mina tidigare pass som jag haft på gymmet så det känns verkligen kanon! :) körde som vanligt 30 min crosstrainer på slutet också.

Ska ut och gå en sväng senare igen och så ska jag antagligen till gymmet ikväll med Dennis men då blir det bara kondition :) Sååå härligt väder ute, LOVELY!



Nu blir det plugg... om det inte är någon bra film på kanal + ;P


Kommentarer
Postat av: Annica

Japp du är jätteduktig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0