Roooli

Jag försöker ofta se det roliga i allt, även allt tråkigt...Så jag läste min Allers häromdagen och läste ett avsnitt som heter "direkt ur verkligheten" om en tant som blivit rånad...när det är långa texter så brukar dom förstora en del som anses vara viktigt eller som gör att folk kommer läsa... i denna text var denna rad förstorad:


"Det var ett skrik något så fruktansvärt...Jag har provat någon gång efteråt, men jag har aldrig kunnat skrika så igen"

Hahahaha!?! Provat igen? Det hon tänkte på medans hon blev rånad var alltså " Oh jävlar vilket skrik jag fick till. Det måste jag prova igen...." En vecka senare "AAAAAhhh, nej så var det inte...Fan"


KNAS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0