Mysig dag i solen

Med dessa två




Anna var sjukt avundsjuk på mina Allers! Med all rätt...

Och en bildkavalkad! :

       


       

Bonzo och Sigge busade som bara den. Bonzo har sovit sen vi kom hem, gosen! Sigge tog det stora benet och Bonzo det lilla, såg lite lätt kul ut :)

Vi åt hemmagjord grekisksallad med bröd till, svin gott! En härlig dag med andra ord!
Dock ringde min boss från posten så ska in och jobba resten av veckan, helgen på Mega och mån-tors på posten nästa vecka :S 10 dagar jobb i rad! Not lovely! Men pengar till mig!

Det verkar som om Dennis kommer in på sin dröm utbildning, dock i stockholm. Men förändring förnöjer? Verkar bli en spännande höst:)

Nu ska jag bråka lite med Dennis och så blir det nog en löprunda! Gick sjukt bra igår, min kondis var mkt bättre än vad jag trodde! GLAD blev jag! :D

LATER


Kommentarer
Postat av: Annica

Haha lilla sigge! Oj i sthlm, men det blir säkert bra :)

Postat av: Jessica

Ja jätte mysig dag! haha det ser ut som att sigge har en stor cuba cigarr! hahaha..

2010-06-15 @ 19:52:31
Postat av: lotten

Då kan ni ju flytta till sthlm!! Kommer du något till åland alls tror du??

2010-06-16 @ 12:28:32
URL: http://lo89a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0